20 طرح برتر کیف اداری برای خانم های شاغل

صبح از خواب بیدار می­شوید، تلوتلوخوران به آشپزخانه می­روید و تمام فکر خود را درگیر وسایل جانبی عالی محل کار می­کنید. از کارهای روزمره گرفته تا مراحل آتی پیشرفت شغلی شما، حفظ ایمنی و امنیت و سایل ضروری، مهم است. از یک کوله­پشتی گرفته تا یک کیف چرمی براق، تنوع گسترده­ای در سبک­هایی وجود دارد که هر روز می­توانید با آنها خودنمایی کنید و حس یک سوپر مدل در ساعات غیرکاری را داشته­باشید. با 20 طراح برتر کیف­های کاری برای بانوی شاغل در هشت ساعت کاری خود، شیک باشید.

1.    کیف دستی کوچک برند سن لوران

روز کاری پرمشغله خود را به لطف این کیف ظریف سنت لوران، شیک سپری کنید. این کیف دستی مشکی، طرح طلایی دارد که هیچ‌وقت قدیمی نمی­شود و دارای لوگوی نمادینی است که در قسمت جلوی آن چاپ شده است (دست‌ساز چرم ایتالیایی ارزش پزدادن هم دارد). کیف دوشی جیب جدا، مناسب کلیدها و کارت­های شما است و سایز بزرگ آن مناسب اسناد و پرونده­های مهم شماست. با داشتن چنین لوازم جانبی باورنکردنی در کنار خود، هر جلسه­ای را به زیبایی آراسته خواهیدکرد.

2.    کیف دستی چرمی برند فندی

با این کیف براق فندی، کلیت کار اداری روزمره خود را ارتقاء­دهید. این مدل کیف خیلی بزرگ، چرم مشکی ایتالیایی براق را به رخ می­کشد و لوگوی فلزی دوتایی “FF” مطمئناً هر چشمی را به سمت خود می‌چرخاند. به لطف بند قابل تنظیم، می‌توانید آن را از کیف دستی به کیف دوشی تغییردهید. این کیف بدون دردسرِ شیکی است، یعنی شما می­توانید آن را تقریباً با هر لباسی بپوشید و هیچ­وقت از مدافتاده به­نظرنرسید. لپ‌تاپ خود را به­همراه داشته­باشید، اسناد مهم را در کنار خود داشته باشید و این کار را با یک چرخش شیک انجام­دهید.

3. کیف دستی دسته­دار مارمونت گوچی

برای یک کار کلی نمادین و شیک، این کیف مارمونت گوچی یک همراه عالی خواهد بود. سایز آن بزرگ است وطراحی آن قدیمی نمی­شود، می­توانید آن را در مراسم رسمی و غیررسمی دست بگیرید. این یک وسیله جانبی ایده آل برای جلسه بزرگ آتی شما خواهد بود. سازۀ چرمی مشکی که طرح مورب برجسته دارد و لوگوی فلزی آن دو نشان G طلایی است. ویژگی قابل‌توجه این کیف، عمر طولانی آن است (می­توانید سال­ها آن را بپوشید و همیشه مانند یک سوپرمدل در ساعات غیرکاری به نظر برسید).

4. کیف دستی چرمی توری برچ پری

با دوستان خود از دفتر کار برای شام بیرون بروید، بدون اینکه مجبور باشید کیف خود را عوض­کنید (این کیف برند توری برچ همه­ی کارها را انجام­می­دهد). طراحی بدون انقضای آن، سبک بودنش، با یک پوشش چرمی نقش‌ونگاردار عالی و یک رنگ قرمز خیره­کننده است. اندازه آن برای لپ‌تاپ 13 اینچی مناسب است و بند بلند آن کاملاً روی شانۀ شما قرارمی­گیرد. همچنین دارای یک کفۀ تخت است، بنابراین می­توانید برخی از اسناد مهم خود را به­راحتی در داخل خود جادهید.

5.کیف دستی چرمی بربری مدیوم سوسایتی

هر جا که می­روید لوازم ضروری روزمره خود را با خود ببرید و این کار را شیک انجام دهید. این مدل بربری آنقدر جادار است که می­توانید یک لپ­تاپ یا تبلت کوچک، پرونده­ها و بسیاری از اسناد دیگر را در آن جای دهید. چرم پوست گوساله نرم است و تزئینات روی گیرۀ کناری آن برای ایمن و محکم نگه‌داشتن وسایل شما قفل می­شوند. این یک لوازم جانبی عالی برای کارهای روزمره شماست و مطمئناً یکی یا دوتا از آن را می­خرید.

6. کیف دستی برند تام فورد مدل تی اسکرو شاپر کانوس

با این کیف خیره­کننده تام فورد سطح لباس خود را به سطح بالاتر ارتقاء­دهید. ساختار درشت­بافت عالی برجسته با روکش چرمی زیبا و پیچ­های T در قسمت بالا دارد. با گزینۀ دو بند چرمی در سایزهای مختلف، می­توانید آن را روی شانه یا در دست خود حمل­کنید. اندازه آن بزرگ است، به این معنی که می­توانید لپ­تاپ، کاغذها و سایر پرونده­های مهم دیگری را که برای یک روز کاری مفید لازم است، همراه داشته­باشید.

 

7. کیف دستی برند والنتینو راک­استود

کمی از محصولات برند راک­استار را به پوشش کاری روزمره خود اضافه­کنید (این کیف دستی والنتینو برای جلسات بزرگ یا رویداد کاری شما ایده­آل است). طیف رنگی گسترده­ای برای انتخاب دارد و ساختار چرمی آن برای لباس روزانه محکم است. علامت­های راک استار در قسمت بالا، عالی­بودن این کیف خیره­کننده را تکمیل می­کنند و قفل مغناطیسی، امنیت تمام دارایی­های شما را حفظ­می­کند.

 

8. کیف دستی برند دی­اندجی مدل سیسیلی بزرگ 62

از اتاق هیئت‌مدیره گرفته تا ملاقات ناهار، وسایل خود را با این کیف شیک دی­اندجی ایمن و شیک نگهدارید. طراحی بزرگ سیسیل، ساختار چرمی صاف و محکمی دارد که با قطعه طلایی و یک لوگوی شیک در قسمت جلوی آن کامل شده است. به لطف پایه‌های پایین آن، این کیف دستی خراش نمی­خورد و بند شانه جداشدنی باعث­می­شود که شما در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

 

9.  کیف برند پارادا دوبل

فوراً از دفتر کار گرفته تا یک جلسه مهم با مشتریان خود، لباس­های روزمره خود را ارتقاء­دهید. این کیف پرادا دوبل طراحی بدون انقضاء دارد و چرم سافیانو صورتی پودری خیره­کننده، سال‌های سال ماندگار خواهد بود. اگر غالباً از سایه­های تیره استفاده­می­کنید، این بهترین راه برای افزودن یک رنگ جیغ است. می­توانید یک لپ‌تاپ یا تبلت کوچک در اینجا جای دهید، فضای گسترده­ای برای وسایل اضافی که در راه لازم دارید، وجود دارد.

 

10. کیف دستی چرمی برند الساندرمک­کوئین سیگنچر

الکساندر مک کوئین برای عاشقان مدی که می­خواهند کمی چاشنی به زندگی کاری روزمره خود اضافه­کنند، کاملاً مناسب است. شکل کیف امکان حمل موارد اضافی مانند لپ‌تاپ، تبلت یا اسناد کوچک را فراهم­می­کند (کیسه زیپ‌دار کوچک‌تر برای رژ لب، تلفن یا چند سکه مناسب است). لوگوی برجسته به شما حس خوشایندی می­بخشد، بنابراین می­توانید خیلی شیک وارد دفتر شوید.

 

11. کیف چرمی برند سالواتوره فراگامو ساشل

به رئیس خود نشان­دهید که منظور شما کار با یک کیف عالی از برند سالواتوره فراگامو است. با یک دسته قفل لولا، زبانه و علامت­های طلایی، این یک ترکیب عالی از سبک و عملکرد است. چرم ایتالیایی مشکی به لطف جیب­های بزرگ، کارهای سخت روزانه را تحمل­می‌کند و به شما کمک می­کند تا مرتب باشید. آن را با یک لباس شلوار، لباس نیمه­رسمی یا یک لباس راحت شیک بپوشید.

 

12.  کیف دستی چرم برند ژیوانشی آنتیگونا

کارهای کلاسیک را با این کیف آنتیگونا الهام­گرفته از بوستون توسط جیوانچی زنده نگه­دارید. اشکال زاویه­دار حال و هوای واقعاً جالبی را ایجاد­می­کند و فضای داخلی بزرگ برای اسناد و مدارک و لوازم کاری شما مناسب است. اندازۀ بزرگ آن برای سفر کاری، یک روز پرمشغله در دفتر کار یا یک رویداد مهم مناسب است. چرم مشکی براق با هر لباسی ست می­شود و به‌اندازه کافی شیک است که در یک چشم برهم­زدن شما بتوانید (بدون تعویض آن) از میز کاری خود را به رستورانی برسانید.

 

13.  کیف دستی کلوئه زیپت

با این کیف کلوئه تصمیمات مهم خود را بگیرید. ساختاری با پوست گوساله خاکستری، بدون دردسر زیباست و لوگوی طلایی ‘C’ این طراحی را کامل­می‌کند. با داشتن قسمت‌های مختلف در داخل و یک حفره داخلی بزرگ، می‌توانید اسناد مهم خود و یک لپ‌تاپ یا تبلت را در داخل آن قراردهید. نگه‌داشتن دستگیره‌های بالایی راحت است و همچنین با یک بند جداشدنی می‌توانید آن را روی شانه خود حمل­کنید.

14.  کیف دستی فورلا

لوازم جانبی ساده را بردارید و یک مد منحصربه‌فرد را طوری تعریف­کنید که به مذاق همه خوش بیاید. این کیف دستی فورلا بهترین قسمت‌های مد منحصربه‌فرد کیف دستی مد را با عملکرد یک کیف اسناد ارائه­می‌دهد. بند قابل تنظیم را برای احساس راحتی بیشتری اضافه­کنید. ساخته­شده از چرم مشکی و کامل با دسته بالایی گرد و علامت طلایی، آسان است که این کار را از صبح تا شب بدون سروصدا انجام­دهید.

15.  کیف کار چرم مصنوعی مدرن تامی هیلفیگر

وقتی لپ‌تاپ خود را به جلسات مهم می‌برید، امنیت آن را تأمین­کنید و با این کیف تامی هیلفیگر این کار را شیک انجام­دهید. اندازه بزرگ باعث می‌شود که جای لوازم الکترونیکی شما در یک سفر کاری یا راهی به دفتر کار امن باشد(محفظه‌های ذخیره مناسب برای کاغذها، خودکارها و هر چیز دیگری که لازم دارید مناسب هستند). بافت با نقش‌ونگار آن پیچیده و بدون انقضاء است (شما این لوازم جانبی را برای سال‌های آینده با خود خواهید داشت).

 

16. کیف دستی دی­کی­ان­وای سالیوان

تعادل کار و زندگی خود را با این کیف دستی چرمی بافت‌دار دی­کی­ان­وای سالیوان تضمین کنید. اندازه بزرگ آن، سفر و ورود به دفتر کار را آسان می‌کند و می‌توانید طیف وسیعی از وسایل ضروری را بدون سروصدا در داخل خود جمع کنید. طرح چرم مشکی با هر لباسی ست می‌شود و آنقدر وابسته به زمان نیست که می‌توانید آن را به‌عنوان یک کالای اصلی بدون توجه به فصل نگهدارید.

17.  کیف مایکل کورس منهتن ساشل

این کیف مایکل کورس برای دختران پرمشغله بسیار مناسب است. کیف با طراحی منحصربه‌فرد و برجسته، فضای مناسبی را برای وسایل ضروری روزانه فراهم­می‌کند. علامت طلایی، سگک جلویی و دسته بالایی، آن را کلاً به بهترین لوازم جانبی تبدیل کرده­است. جیب داخلی، بند قابل تنظیم و بست قفل سگک آن را برای یک روز کاری مناسب می‌کند.

 

18. کیف منصور گاوریل الگنت

برخی از طرح‌ها هرگز از مد نمی‌افتند، همانطور که دربارۀ کیف دستی منصور گاوریل الگنت هم صدق­می‌کند. با الهام از طراحی کُرد دهه 30، ساختار محکم و علامت طلایی آن بسیار خیره‌کننده است. این وسیله جانبی ضروری فضای کافی را فراهم­می‌کند، بنابراین می‌توانید وسایل مهم خود را به­همراه داشته­باشید و هنگام بیرون از دفتر کار یا ناهار کاری، به دست‌داشتن آن زیبا است. دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

 

19. کیف دستی با بافت چرم وُیا مدل سنریو

کیف دستی مدل وُیا از برند سنریو مطمئناً به شما کمک می‌کند تصمیمات درستی در کار بگیرید. با ساختار چرمی خیره‌کننده سفید ایتالیایی، قاب ریزکاری­شده و یک دستگیره بالایی، می‌توانید این کیف را روی شانه یا کنار خود حمل کنید. ایمنی و امنیت اشیای قیمتی خود را به لطف اندازه بزرگ، حفظ کنید. این کیف را تقریباً با هر چیزی می‌توانید ست کنید و هر فصلی از سال این کیف خود را به رخ می‌کشد.

 

20. کوله­ پشتی دو درب برند سالواتوره فراگامو

برای کسانی که در تردد هستند اما نمی­خواهند کیف دستی به­همراه داشته­باشند، این کوله‌پشتی دوبنده مناسب است. با ساختاری چرمی محکم و علامت طلایی شیک، می­توانید آن را به­راحتی با تمام وجود به محل کار ببرید و بازگردانید. مدلی است که راحت و بدون دردسر آن را می­پوشید و درمی­آورید و می­توانید آن را هر جایی با خود ببرید. تبلت، لوازم ضروری و شاید یک یا دو رژ لب خود را به­همراه داشته­باشید ) این کیف همه‌فن‌حریف است.(

نظر بدهید
رفتن به بالا